vrijdag 12 december 2014

Special - kerstworkshop

Eindelijk mag ik het met iedereen delen. 

Een tijdje terug mocht ik deel nemen aan een opname voor een kerstworkshop bij Miranda.
Miranda is een Stampin'Up demonstratrice uit Nederland die de producten verdeelt.
Op zo'n workshop hebben wij 2 dingen gemaakt namelijk een kerstkaart en een sterrendoos.
Terwijl zij de werkwijze uitlegt krijgen wij de kans om kennis te maken met al deze producten.
Na afloop kan je de catalogus bekijken en eventueel producten bestellen.
Dit heb ik dan ook meteen gedaan. Want wie ooit al met Stampin'Up producten heeft gewerkt weet dat deze kwalitatief heel hoog scoren.


Deze fantastische producten van Stampin'Up zijn jammer genoeg nog niet in België te verkrijgen gelukkig kan je in Nederland een workshop meemaken of zelf je producten ophalen bij één van de demonstratrices.




2 opmerkingen:

  1. Kijk, na lang zoeken heb ik jou (of eigenlijk...jouw blog) gevonden, leuk!
    Wat hebben we een leuke dag gehad he tijdens deze opname en wat is het filmpje goed gelukt, vind je ook niet?
    Ik ga me ook meteen als volger aanmelden. Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marlieke, leuk dat je mij hebt gevonden. Het was zeker een hele leuke dag, een hele ervaring ook.
    Ik was enorm zenuwachtig wat ik niet kon wegsteken in het filmpje maar al bij al vind ik het een heel geslaagd filmpje waar de gezelligheid meteen opvalt.
    Ik heb op deze dag heel leuke mensen ontmoet en hopelijk zien we elkaar nog eens terug.
    Ondertussen vind ik het top dat je je als volger hebt aangemeld.
    Groetjes,
    Inge.

    BeantwoordenVerwijderen