zaterdag 27 december 2014

Kerstkaarten

Mijne goede voornemens dit jaar was om tijdig aan de kerstkaarten te beginnen.
Ik hield me bij mijn woord en af en toe maakte ik een kerstkaart tussendoor.

En eindelijk mag ik ze nu showen want al mijn kerstkaarten zijn de deur uit.

Deze kaarten zijn enkele voorbeelden uit mijn laatste reeks.

Het zijn kaarten gemaakt met stempelsets uit de eindejaarscatalogus van Stampin'Up.
Ik ben echt blij dat ik me deze stempelsets heb aangeschaft, je kan er ongelooflijk veel kanten mee op.  Zoveel variaties ... niet te doen.



 De kaart bovenaan is met de stempelset "White Christmas" gemaakt.





De kaarten hierboven zijn met de stempelset "Wondrous Wreath" gemaakt en wat restjes designpapier.




De foto hierboven laat 2 kaarten zien.
De bovenste kaart is met de stempelset "Endless Wishes" gemaakt.
De kaart onderaan is met de stempelset "Festival of Trees" gemaakt en de bijpassende pons.




Beide kaarten zijn gemaakt met de stempelset "Lovely as a tree", deze oude stempelset blijft een ongelooflijke mooi stempelset.  Bij de onderste kaart heb ik nog de "Work of art" stempelset gebruikt voor de achtergrond.



Deze kaart heb ik gemaakt met de stempelset "Festival of Trees" in combinatie met
een achtergrondstempel van bij Elke Verschooten (Crafts & Things)



Deze kaart heb ik gemaakt met de stempelset "Holiday Home" en de Homemade Holiday Framelits in combinatie met alweer de achtergrondstempel van bij Elke Verschooten (Crafts & Things)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten