donderdag 4 juli 2013

Verjaardagskaartjes

Een hele drukke tijd op het werk en met de kinderen.
Helemaal geen tijd meer gehad om kaartjes te maken of te stempelen.

Gisteren gelukkig een fijne snipper namiddag en dan kon ik het niet beter opvullen dan met stempelen.
Het heeft echt deugd gedaan met als resultaat "vingertoppen vol met inkt"

In deze zomermaanden zijn er heel wat jarigen dus heb ik gisteren volop verjaardagskaartjes gemaakt.
Veel kaartjes kan ik nog niet showen omdat ze nog niet op hun bestemming toegekomen zijn.



3 opmerkingen:

  1. Inge,
    Leuk terug van weggeweest !
    een heel mooi kaartje !
    groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fleurige kaart, heel speciale kleurencombinatie maar heel mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maria, achteraf gezien is de kwaliteit van de foto niet goed, maar ik heb de pech dat ik de kaart niet meer in mijn bezit heb en de foto niet opnieuw kan maken.
    De kleuren zijn in het echt heel anders want in het echt is de vlinder turquoise en identiek aan de bloem vooraan die wat paars uitschijnt op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen