woensdag 17 juli 2013

Doosjes

Kaartjes maken is leuk, maar doosjes maken is eens iets anders .... en ook leuk !

Als begeleidster van een kinderopvang ben ik steeds op zoek naar nieuwe dingen om de kinderen aan te bieden.  De zomervakantie is volop bezig en al onze activiteiten zijn netjes uitgezocht en voorbereid.  Nu ben ik alweer volop op zoek naar nieuwe dingen om met de kinderen van de kinderopvang te maken met het najaar in mijn gedachten.

Het eerste doosje in 't groen daar heb ik whisper white cardstock voor gebruikt en met mijn Gumball Green inktpad en mijn wheel een kersttekst op geplaatst.  De ijsster bovenop heb ik zelfs uitgeponst met mijn blossom punch en is nog geslaagd ook.



Het tweede doosje is met gekleurde cardstock en daar designer paper bovenop.




2 opmerkingen:

  1. Inge,
    Hele mooie doosjes en een heel leuk idee.
    groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige doosjes Inge, de kinderen gaat dit zeker heel plezant vinden!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen