donderdag 11 augustus 2016

Scrapbooking

Wat is dit alweer lang geleden dat ik nog wat op mijn blog heb gepost.

Dit regenweer dwingt er ons toe om tot knutselen over te gaan.
En wat voor een leuk knutselen !
Nou ben ik zelf begonnen aan scrapbooking.
Ik heb al heel wat voorbeeldjes de revue zien passeren maar ben er nooit aan toe gekomen.
Ik had hier en daar wel wat fotootjes liggen die ik wel wou scrappen maar de tijd ontbrak me of ik had er net geen zin in.
Toen ik me plots aan de tafel plaatste met al mijn materiaal kwam de zin meteen op.
Ik zocht een lay-out op pinterest en ging aan de slag.

Ik ben echt apetrots op mijn allereerste lay-out.
Ik vind het reuze dat deze tot mijn fotoalbum behoort.


De smaak heb ik alleszins te pakken en smaakt naar nog.

Op naar de volgende lay-out ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten