maandag 21 december 2015

Christmas tree

Bij de eerste 3 kerstbomen heb ik de kerstboom gebruikt van Artemio gekocht bij Crafts & Things op de hobbybeurs.  Een heel mooi boompje als je het mij vraagt.
Deze 3 bomen heb ik ingekleurd met copic markers.





De gestempelde kerstboom hieronder komt uit de "Peaceful Pines" stempelset.
Als achtergrond heb ik de splash stempel uit de Perpetual Birthday Calendar gebruikt.

De andere kerstboom is uitgesneden met de Perfect Pines Framelits Dies uit Island Indigo Cardstock en geƫmbossed met de Lucky Stars embossing folder.

Al het materiaal hiervoor komt van Stampin'Up.

Het tekstje onderaan de kaart komt uit de kerstherinneringen stempelset van Inkerbell Stamps.

De rode kerstballetjes in de boom daarvoor heb ik de Basic Pearl Jewels gebruikt van Stampin'Up en met een rode Copic Marker ingekleurd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten