zondag 8 maart 2015

Romantische verjaardagskaart

De zon inspireerde me vandaag om een zonnige romantische verjaardagskaart te maken.

Als achtergrond gebruikte ik de "I love lace" achtergrondstempel die ik heb afgestempeld met Sahara Sand inkt.
Daarop heb ik een paar cirkels geplaatst die ik heb uitgeponst uit verschillend cardstock.

Zo heb ik een grote cirkel uit Sahara Sand cardstock geponst en bestempelt met de kleine hexagons uit de Butterfly Basics stempelset.
Een andere cirkel heb ik uit Crushed Curry cardstock geponst en nadien met een embossingfolder door de Big Shot gedraaid en een leuk structuur gegeven.

Een kleine cirkel die bijna onzichtbaar is op de foto bevindt zich achter de gele cirkel en bestaat uit Vellum.
Onderaan de cirkels heb ik ook nog een halve paper doily geplaatst die ik met een sponge dauber en sahara sand inkt lichtbruin heb gemaakt.

Bovenop de cirkels heb ik een vlinder geplaatst die ik met de Butterflies Thinlits uitgestanst heb met de Big Shot.
De tekst komt uit de Sentimenten stempelset.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten