woensdag 13 augustus 2014

Kerstkaartje in augustus

Dit jaar had ik me voorgenomen om telkens een kerst te maken nadat ik andere kaartjes had gemaakt.
Dit is heel leuk om doen en dan heb je zo geen stress op het einde van het jaar.
Mijn voorraad geraakt stillaan goed aangevuld.

Deze kaart is eigenlijk een experiment.
Volgende keer ga ik het nog eens overdoen maar dan op watercolor paper.

Eerst en vooral breng je de sneeuwkristallen aan met versamark en wit embossingpoeder.
Met de heatgun verwarm je het embossinpoeder tot het gesmolten is en een witte glans geeft.
Nadien breng je op een plastieken werksheet 3 kleuren aan met je stampin'up colorpads.
Je sprenkelt er wat water overheen met je spritzer.
Je dopt je kaart in de waterige kleuren en laat de kleuren zich maar vermengen.
Nadien neem je meteen weer je heatgun en droog je je kaart wat vlugger droog.
Je zoekt een mooi bijpassend achtergrond kleurtje erbij en je kaart is klaar wanneer je er ook nog een tekstje aan toegevoegd hebt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten