donderdag 6 februari 2014

Stylin ' girl

Stylin' girl is de naam van een stempelset van Stampin'up.
Een stempelset typisch voor meisjes.
Het is eigenlijk de stempelset van mijn dochter Beau.

Maar nu ik een verjaardagskaart voor een meisje van 7 jaar wilde maken mocht ik die toch even lenen. Of niet soms ?  Ze zal het me toch niet kwalijk nemen denk ik ?  Of zal je jaloers zijn dat zij zo geen kaart heeft gekregen als ze 7 is geworden.  Ik zal het straks aan haar reactie wel zien.

En misschien valt het jullie ook op dat ik de laatste tijd veel de stempelset "Gorgeous Grunge" gebruik, deze is echt ongelooflijk en zeker mijne favoriet.
Ook heb ik de enige Nederlandstalige stempelset van Stampin'up gebruikt nl. Sentimenten (kleine tekstjes) met heel wat verschillende lettertypes wat deze stempelset ook heel mooi en origineel maakt vind ik.


Hier is alvast de kaart :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten