zondag 7 april 2013

Enkele creaties van vandaag

Voor mijn collega die vrijdag jarig was





Nog een leuke om te doen en mijn clear block als stempel te gebruiken op de achtergrond



De volgende vind ik ook zeer geslaagd qua kleuren




De volgende kaart zit morgen in iemand's brievenbus



Bij de volgende  heb ik eerst maar losweg gestempeld om een achtergrond te maken,
het viel eigenlijk heel erg tegen tot ik het idee had om telkens met de mini curly labelpunch
mijn papier uit te ponsen en dan kreeg ik dit als resultaat
en nu ben ik er heel gelukkig mee :





2 opmerkingen:

  1. Zo productief bijtje. Wat een moois. De onderste is heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inge,

    Mooie kaartjes met veel variatie. Techniek met clear blok is leuk om te doen, met aquarelpapier is deze techniek op zijn mooist. Groetjes
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen